zondag 6 oktober 2024

Witte Kerkje
Prijs:
 10 euro inclusief koffie/thee

Jan Henk de Groot is bekend van liedjes als Mamme van Michel, Kielsterachterweg en Noar Stad en behoort inmiddels tot de beste liedschrijvers van Nederland. De Groot heeft de gave om de kleine en grote dingen in het leven in een liedje te verpakken. Na het winnen van de DvhN streektaalprijs voor zijn albums 'Weerom' en 'De Wolf is trug' volgden er succesvolle theatertours. Dagblad van het Noorden schrijft hierover:  Baldadig, grappig en ontroerend. De Groot is een geweldige entertainer, zanger en verhalenverteller die zijn publiek meeneemt op reis door zijn leven en op meerdere niveaus weet te raken. Radiomaker en tv-presentator Frits Spits roemt het album "De wolf is trug" als 'ongelofelijk goed!.

Aanmelding wordt aanbevolen. Voor meer informatie en aanmelding, mail naar info@vriendenwittekerkjegasselte.nl, kijk op de website https://www.vriendenwittekerkjegasselte.nl/ of bel of WhatsApp naar 06-26766360.